WYCIECZKA W BIESZCZADY

Wycieczka w Bieszczady.

W dniach od 3 do 5 października byliśmy w na wycieczce w Bieszczadach.  We środę  wyjechaliśmy bardzo rano. Podróż była długa i trochę męcząca ale w autobusie było wesoło. Pani przewodnik opowiedziała, co  będziemy zwiedzać i którego dnia.

Pierwszego dnia już pod koniec naszej podróży zatrzymaliśmy się, żeby zobaczyć zaporę nad Soliną. Ma ona 81 m wysokości i jest największa w Polsce. Zrobiła na nas ogromne wrażenie.   Po obejrzeniu zapory pojechaliśmy do  hotelu w którym  zamieszkaliśmy na czas wycieczki.

Drugi dzień zaczął się od śniadania. Następnie podzielono nas na dwie grupy. Wyruszyliśmy na poszukiwanie ukrytych skarbów, które zaznaczono na naszych mapkach. Razem z nami były także nasze panie: Anna Zych, Agnieszka Hucz-Ciężka, Dorota Ryć, Marzena Kożuszek, Oliwia Szafran. Utaplani w błocie odnaleźliśmy wszystkie ukryte  skarby. Wykończeni lecz zadowoleni tym ciężkim wyzwaniem, wróciliśmy do hotelu na obiad. Później blisko   naszego miejsca zakwaterowania odbyło się szkolenie na bieszczadnika.  Wieczorem wybraliśmy się jeszcze na spacer po Polańczyku i tak minął drugi dzień wycieczki.

Trzeciego dnia po śniadaniu wybraliśmy się na wspinaczkę. Zdobyliśmy  górę Połoninę Caryńską o wysokości 1297mnp. Cała wyprawa zajęła nam 3 godziny. Byliśmy bardzo zmęczeni ale zadowoleni, że daliśmy radę  zdobyć ten szczyt. Później mogliśmy odpocząć w autobusie, bo już był czas, żeby wracać do domu.

Późnym wieczorem wróciliśmy do Puchaczowa, gdzie czekali na nas rodzice. Wycieczka była bardzo udana.

Wrażeniami z wycieczki  podzieliła się Nikola Tomczak-uczennica  z klasy VI a i uczestniczka wycieczki.

Opublikowano: 12 października 2018 08:59

Kategoria: Aktualności

Wyświetleń: 274

Wszelkie prawa zastrzeżone © Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Puchaczowie